Presentation / Linda

Jag tänker göra ett litet kort inlägg om mig, som de andra tjejerna också kommer att göra. Jag heter iaf Linda Westin och jag har varit intresserad av smink ganska länge. Jag tycker om att hålla på med det, det är kul. Samma sak gäller när det kommer till kläder. jag är född år 99, vilket innebär att jag går i årskurs 6 just nu. Mina favoritfärger är blå, lila, rosa & turkos. När det kommer till smink gillar jag mer naturliga sminkningar och bruna ögonskuggor osv. Det, var lite om mig. Ni kommer att få lära känna mig bättre under tiden. ha det super!


Här är en förminskad bild på min header till min andra blogg.
Ni ser även hur jag ser ut på bilderna :)
Min blogg hittar ni här: http://westinlinda.blogg.se
och adressen kommer även finnas med i länklistan i menyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0